Schrikkeltocht 28 oktober

Binnen een weekje is het zover… eindelijk is het weer tijd voor een schrikkeltocht!

Zaterdag 28 oktober organiseert de scouts naar jaarlijkse gewoonte deze enge schrikkeltocht in het Meerdaalwoud voor de akabe, kapoenen, kawellen, jonggivers en givers.

Dit jaar zullen, net zoals vorig jaar, ouders niet mee kunnen wandelen met de kinderen en zal elke groep begeleid worden door leiding uit de eigen tak.

De tochten zullen als volgt verlopen:

De akabe wordt verwacht om 19u

De kapoenen om 19u30

De kabouters om 20u

De welpen om 20u30

De jonggivers om 21u

De givers (eerste en tweedejaars) om 21u30

De tocht zal ongeveer een uur duren, dus je mag je kind een uur na aankomst op de parking weer komen ophalen. De leiding zal klaarstaan aan het paviljoen van de Bremberg om de kinderen te ontvangen.

We vragen om je in te schrijven als je komt, zodat wij kunnen inschatten hoeveel leiding er bij elke groep moet meewandelen. Inschrijven doe je via deze link: https://scoutsmeerdaal.be/schrikkeltocht

De jonggivers, givers en de jin worden net zoals de leiding verwacht om 14u, met hun griezeligste verkleedkleren, een zaklamp, en shmink voor wie dat heeft. Zij zullen helpen met alles op te zetten en klaar te maken voor de avond.

De derdejaars givers & jin blijven om in de avond mee te griezelen. Dus zij worden ook verwacht bij het avondeten op de scouts. De eerste en tweedejaars givers mogen in de avond de tocht zelf wandelen met hun leiding.

Wij hebben alvast veel zin om een avondje te griezelen, jullie hopelijk ook!

Tot zaterdag!

Stevige linker