Maak je klaar om de feestdagen te verwelkomen met onze prachtige kerstbomen! 🎄

Op zaterdag 25 november toveren wij onze scoutslokalen om tot een heus restaurant voor onze jaarlijkse kaas- en wijnavond.

Nu de winter stilaan dichtbij komt en temperaturen stilaan aan het zakken zijn wilt de Jin van Scouts Haasrode jullie graag nog wat extra verwarmen!

Binnen een weekje is het zover… eindelijk is het weer tijd voor een schrikkeltocht!

Hopelijk zijn jullie al bekomen van de zonovergoten openingsbarbecue! Volgende zaterdag is het namelijk weer tijd om al onze leuke kampherinneringen boven te halen op onze mega gezellige dia-avond!

Ook dit semester gaan de takken op weekend. De data vind je hier:

Kapoenen: 2de semester

We starten ons scoutsjaar weer met onze jaarlijkse openingsbarbecue! Iedereen is van harte welkom op zondag 24 september vanaf 12 uur voor een middag vol plezier.

De dagen worden korter, de temperatuur is weer flink gezakt en op Netflix zijn alweer nieuwe kerstfilms te zien. Wij zijn hier als jin op voorzien en verkopen naar jaarlijkse gewoonte kerstbomen.

Op zaterdag 19 november vanaf 17h30 bouwen wij onze scoutslokalen om tot een heus restaurant voor onze jaarlijkse kaas- en wijnavond.

Pagina's

Abonneren op Nieuws