Dia-avond

Zaterdag 7 oktober is het weer tijd voor de jaarlijkse Dia-avond. Zoals elk jaar organiseert Scouts Meerdaal Haasrode bij de start van het werkjaar een avond waar alle foto's van de voorbije kampen getoond worden.

Op deze Dia-avond zijn alle leden, ouders maar ook alle andere geïntersseerden, ongeacht of ze iemand kennen die mee was op kamp, meer dan welkom. Je kan er de heerlijke sfeer van het kamp herbeleven en toffe herinneringen ophalen. De moeite dus voor iedereen!

Dit jaar vindt de dia-avond plaats dus op 7 oktober 2017 vanaf 19u. Hij gaat door in het ontmoetingscentrum van Blanden. Naar goeie gewoonte worden de fotoreeksen van alle kampen weer verwerkt tot een echte film die vanuit de als praatcafé ingerichte zal kan worden bewonderd. Een hapje en een drankje worden verzorgd door onze jinners om hun buitenlands kamp te steunen.